Go danmark!

Fick skäll idag för att jag uppdaterar för sällan, grejen e INTE att det INTE händer saker värda att berätta utan att det hela tiden händer saker och att jag inte kan sålla och bestämma mig för vad som e roligast.. Skulle jag skriva allt skulle de bli en roman ;)

Men de hade man kanske kunnat tjäna pengar på :P

I wanna be a billioner so fucking bad!

Har set typ alla folbolls matcherna nu medan jag har varit hemma vilket idag är exakt en vecka, galet! Men för att återgå till fotbollen så kan jag säga att jag inte set så många matcher sammanlagt i mitt liv och då hör de till saken att jag inte gillar fotboll :P
Men nu har de gjort de jobbigt för mig att hålla statistiken med att se alla eftersom de visar två matcher samtidigt, bra för turneringen dåligt för mig, får sappa som en idiot!
De borde berätta innan vilken match som blir roligast att titta på!!!
Idag kväll ska jag nog se hela Danmarks match lite solidaritet får man väll visa till grannlandet!

Idag har jag även lärt mig (man ska ju lära sig ngt varje dag) att man inte ska berätta saker för KT :P Alltihop hamnar på hennes blogg hahaha Så saker du tycker e din grej berätta inte för henne ;) Bakläxa på den kompis hahaha

mcd tant: ni kan ställa er i rutan längstfram
KT: Vadå snabbmat, man måste ju vänta på den, jag vill inte stå har och titta på när folk äter och blir tjocka!
Hasse1: JAG VILL OCKSÅ BLIR TJOCK!, oj dom hörde nog de
KT: hoppas de...

Veckans låt e nog tydligen: Fanta och Rosé med DJ Mangoo ft deadline
Och när jag va på systemet idag, sjukt långkö!, så va jag bara tvungen att köpa Rosé :P

NU: FOTBOLL!!! Go Danmark!

Imorgon: Midsommar, firas inte som vanligt men de kommer blir fint :D

TJing!
 

Kommentarer
Postat av: KT

jag vill påtala att hasse1 gnällde över att jag avslöjat sommarns jobbiga låt. alltså fanta och rosé. varscheguuuda. <3<3

2010-06-24 @ 23:02:02
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/
Postat av: KT

och du skullle kunna tjäna pengar på din bok, för jag hade köpt den, lätt ;)

2010-06-24 @ 23:02:32
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0