"Heej! Nu lämnar jag snart dig!"


Ehm, jag vet inte men man får ju ta och göra de bästa av allasituationer när de bara finns motgångar en vecka... Sova på saken eller grubbla vidare på dagtid.. eller bägge och!

hmmm, känner att jag vill åka utomlands igen... borde kanske åka för att stanna ngnstans ist för att bara vara borta en vecka och känna att jag inte va riktigt klar med äventyren när jag kommer hem.

Tur att livet e allt bra spännande iaf, vad skulle man annars ha för sig, just nu e allt precis allt upp och ner, men den vinkeln e lite rolig den me. Gäller bara att anpassa sig och leka vidare på de viset!

Kommer inte på väldigt roliga saker att skriva just nu för de bubblar förmycket där uppe i knoppen dessutom e de inte lönt att skriva när klockan e halv två på natten för de blir bara massa stavfel :P

Vad som e mer roligt e att alla mina stycken i detta inlägg verkar bli nästan två rader, synd att man inte orkar tänka mycket mer om samma sak. Har iaf börjat jobba igen och de e nice! sa bli miljonär! ;)

tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0