e full av sommarhyss kom och ge mig en kyss

haha sjuk kväll igår... Man kan ju säga att lite svinn får man räkna med. Jag tappade bort min jacka men å andra sidan lyckades jag komma hem men en sil..
Vann ingenting på trisslotten som jag förövrigt skrapade med nageln innen på toaletten när vi va ute igår.
Helt galen kväll, utslängda, borttappade och idag mår man ju som om ngn kört över en med en ångvält.

Idag kom vi ändå upp fint tidigt, tog bussen till vad vi trodde skulle bli ribban men där stannade minsan inte bussen. Vanna Beach blide de, vid västra hamnen, härligt iskalltskönt i vattnet! Ett litet besök hemma hos frunsföräldrar lyckades vi hinna med också :)

Anna min kära syster har varit på besök :) Himla kul att träffa henne, massa minnen och roliga uttryck som man påmins om och dumma grejer man gjort. Hoppas dom hittade rätt när de körde norrutigår för att idag landa i huvudstaden.

Imon blir de sol och värme på sydligarebrädgrader! AWSOME!
OCH JAG HAR EN PLAN! ingen kommer tro på de man jag ska nock lyckas ;) :P

NU: Packa färdigt
SEN: se vad denna underbara lördagkvällen har att erbjuda.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0