jump up and get crazy

Kan någon komma på från vilket barnbarn program inläget igår är tagit från??? =)

Nej jag kommer inte på sån själv, men de barnprogrammet e väldigt bra ;) och efter denna helgen är texten väldigt passande
Nej jag kan itne skriva vad programmet heter för de skulle inte vara ngn sport för er men det är ett av de bästa som går på tv nu faktiskt!

Många barnprogram suger lika mycket som sveriges damer sög på ishockey igår, 9-1 va fan e de???!!!!
Gick ju lite bättre för Kala och Haag! Grattis till silvert!
hur de gick för curlingen som e en väldigt trevlig sport (för att citera carl) vet jag inte för jag somnade...


Dancing on the floor, dancing on the table, dancing on the shair DANCING EVERYWHERE!

Tonight blir nice med lita vin hos min tönta!!!

Folk bör börja vara lite mer ärliga mot varandra eller i alla fall mot sig själva! blir så trött på allt pratande med alla utom den som har med saken tt göra i alla fall.
Hatar att jag vill skriva sånt klag ska genast sluta detta e en blogg att skratta åt! De handlar om mitt uppskrivade liv

Jag älskar i alla fall min lägenhet! =)

Hälsa och sjukdom!

Kommentarer
Postat av: TINI

jag älskar att va din tönta, babe! du piggar upp mig no matter how low i can go. GONATT. (dags att sova, dumma tini, fyyy)

2010-02-24 @ 00:35:07
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0