glöm inte trycka på knappen!

Sitter på bussen tänkter på annat, känder nä nu e de dags att koncentrera sig så man kommer ihåg att hoppa av bussen,
Bussen kör
Gör sig redo, helt färdig att resa sig och hoppa av när bussen stannar
Bussen kör vidare
Tänker, ska inte bussen stanna..
jaha den har kört förbi och undrar vad felet är
INSER: Om bussen ska stanna måste de TRYCKAS PÅ KNAPPEN!
Kom av vid nästa hållplats...

de dumma e ska ni veta att detta inte e första gången denna insikten kommer till mig, de har hänt förrut ;)


Nu är frysen full med goda bullar i alla fall :) Må hända att de va Alla kanelhjärtans dag (för att citera min kära vapendragare) i måndags, men de blev kanelbullar idag istället :)

C: vad ska du göra?
A: Kanelbullar :D
C: nvfoahnvaibnirvz
A: Va sa du?
C: jag vill ha d mnigtåshgauinbgf
A: Vill du ha dejt med mig senare, sa du?
C JAG VILL HA LITE DEG SENARE! hör du dåligt?
Svar: JAPP!

Blev lite ledsen precis när mina favoritbyxor sprack :( 
Men dom kanske vi kan ha som project att laga imon.

Ha en fortsatt trevlig kväll mina kanelhjärtan!

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0