känner musklerna i mina armar

Fick äran att klättra lite på våra fina väggar i måndags, shit va längesen de va och vart tog alla mina muskler vägen... Att tränna dagen efter gav en sjukt härlig träningsvärk! Älska de fast man inte kunde röra armarna..

Fråga: ska vi ligga?
Svar: Genomsnitt 3

De e vad jag lärde mig på valborg detta året.
Förra lärde vi ju oss att man inte smiska poliser på rumpan, tipps där e att låta bli! :D

Kalasbra Valborg igår iaf =) Tur att de finns en dag om året som alla lunds studenter frivilligt masar sig upp från sina varma sängar innan 7 på morgonen.
De regnade lite men de blev ju kanon ändå, 16timmars festande, var kan de gå fel? ingenstans!!
Gratis kom man ju in på ÖGs igår me, de kallas flyt!

Nu e de i alla fall till att ladda om och gå och möta brudarna för ytterliggare fest denna helgen =)

Annelie+Morgan= lördagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0