semester eller inte semester

Tydligen mådde judas aka fröken lindow bra igår, jag tror henne kanske inte, hon sov väll till två och åt frukost klockan 3 då hade jag redan jobbat massa timmar så hon borde vara tyst!

ljuger gör hon också men de en annan historia, och nu sitter hon framför sin dator och ser utsom en stor fågelholk och undrar vad hon nu gjort ;) (tipps till henne e att gå in på facebook och kolla sin mail)
nog pratar om den underbara människan


Här hade jag nästan gjort en plan över vad jag skulle göra med mitt liv den kommande tiden, och så ändras hela planen till ingen plan och förvirring över ett samtal på max två minuter. Varför händer detta alltid, inte för att jag hade något bestämt men de fanns ändå en plan.. Nu får vi väl se vad som händer :) spännande!
De tradia e att jag inte vet hur de blir med semester vi tänkte att vi skulle unnan oss :s två veckor i solen jag vill ha!!!

De e måndag och för er som undrar tog jag inte sänder ngt på jobb idag, brukar hända på måndagar.. :p


Kommentarer
Postat av: tinisvinet

hahahaha, så jävla rätt. såg ut som en fågelholk där. gör nog alltid det när jag läser om mig själv :$ooojdå. hihiihi JUDAS LOVES YOU. och det gör inte dig bättre. jag mådde prima jävla fisk igår :D

2010-03-29 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0