öl...

Mihi lördag=jobb dag :D

Igår var en bra dag!!

mottaget sms 22:55
"Va fan. Karnelvasölen är ju inte alls mörk som du sa! Mkt besviken!"

FÖRLÅT men ehhm folk borde veta bättre än att lyssna på mig när jag pratar om sånt som jag inte vet ngt om. som typ öl... haha

Igår va de i alla fall tenta, den gick bra, de firade jag med en fin eftermiddag i solskenet och sen jobb. Efter jobb gick jag hem till frugan som nu mera bor på gångavstånd från mig. Gött som fan att kunna promenera hem, har bott alldeles förlångt ifrån folk de senaste typ 2 åren. Att jag gick lite vilse igår e ju dock bara en lite detalj :P
Jag har även hittat en buss som går mellan oss om det skulle vara så att vi inte känner för att gå.

nej rasten är slut och jag ska återgå till mitt jobb =) Har typ fått vik nu me, haha undrar hur detta ska sluta med allt festande som är inplanderat :P
DET LÖSER SIG!!! =)

Ha en bra dag!

Hälsningar och sjukdomar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0