mitt ps1 funkar :D

Idag blev de plugg, eller ja försök till plugg :P jag e besviken på mig själv men fy fan va de ska pluggas imon ;)

Idag gick jag en ny promenad, tänk att man kan gå väldigt långt på ändå ganska långttid.

Triangeln - runt hela pildamsparken- kronprinsen - turning torso - entre - polishuset - triangeln.

Fatta att den promenaden bara tog två timmar! Ont i benen, axlarna och armarna men de betyder bara att man måste traska på fler promenader! Denna gången hade jag sällskap av André
som även hjälpte mig att koppla in mitt Play Station 1 så de funkar. Vem kunde tänka sig att man måste koppla de till min VHS (tur att jag flyttade med mig de!) och sen koppla de till tvn! I satt Harry Potter spelet och de hade man inte spelat på den 2005, kanske dags att klara de nu, bara 7 % kvar haha

Tini har flyttat :D Nu saknas bara cyklarna ;)

Kanske ska göra pannkakor, men då måste jag gå och köpa mjölk och sen diska stekpannan, lite ansträngande när man egentligen behöver använda sin tid till plugg men vem kan plugga när man e hungrig??!! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0