micra inte nutella burkar

Idag vaknade jag halv sju och kunde inte somna om.. Tänkte ja vilket bra tillfälle att öppna presenterna som fadern lämnade igår :)

Vad fick jag??
svar: en halv bal toapapper
Tack pappa! haha jag fick annat också!
 sen försov jag iaf och missade saker och kom försent men de e inget ovanligt när hasse och lindow ska hitta på ngt..
vi skulle ses tolv
12.10
- bussen kom nu vi ses snart, förlåt att jag e sen!
- de e lugnt jag har snart tat på mig kläder

Trevlig middag med systern och den andra systern med fel efternamn.
vad fick jag av tini och qina?
svar: en rulle hushållspapper
den fick stå på bordet under maten för de va min måndag och jag gör som jag vill. servitrisen funderade lite på om hon skulle plocka undan den eller inte haha

TACK FÖR ALLA GRATTULATIONER!

Har även hjälpt bästa Sara och Philip att flytta in i sin nya lägenhet! sjukt nice e den!

Sen tröttnade jag på att inte ha fåt ätit någon tårta när klockan var typ 7 så jag gick hem till världens bästa Jonna och gjorde en super god marängtårta och sån film med henne!

Dagens tips: micra inte nutella burkar om du inte e säker på att all metal från locket e borta!

Kommentarer
Postat av: TINI

det är jag som är systern me fel efternamn, yaay! :) jag har fyra syskon, två lindow och två hasse. mihihi.. gnägg/maaaask

2010-03-02 @ 00:54:59
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0