för vi dansar med vapen, utgång e framgång

Igår va en såndär störd dag som jag har ibland...

Tecken visar en att man bör ha öppet sinne för dagen och inte ta den på alldeles förstort allvar för den kommer bli helknas vad man än gör.

Börjar med att Annelie e helt tidig till sin lektion fast hon planderade att bli sen.. Sen va föreläsningen intressant eller första halvan, andra kämpade vi för att inte somna, skulle gåt i pausen, men de e lätt att vara efterklok.

Dagens tips: Låt inte era barn städa mycket hemma (som i hela huset ofta) dom kommer få anorexia då...

I alla fall så blev de god potatis på grafiti. Man vet att dagen kommer bli konstig när man springer in i massa folk på stan som man inte pratat med på typ väldigt långtid! Och då springer man inte in i bara en person en gång utan samma person flera gånger eller många olika tomtar.
När jag senare va på jobb ringde de en tant

tant: hej! e du Annelie ... ... Hasse?
jag: japp
tant: jag ringer från caroliblomster butik (vet inte om blomsterhandeln hette så) jag har blommor till dig. Är du hemma?
Jag: nej :(
tant: kommer du hem senare idag så vi kan lägga blommorna utanför dörren?
jag: Nej jag kommer inte hem förrän imon.
tant: men då kommer vi då i stället

Va fan??? Så nu vet jag att jag ska få blommor men inte från vem :D NYFIKEN!

I alla fall jag gick från jobb till jonna för en fin utgång på favorit nationen VGs. Sjukt först va vi! och de skyller vi på Matildas syster! Vad gör man när man e själva på en nation? Man hänger i baren :)
Sen kom de fler människor, gissa vem de va samma människa som jag träffade på stan, i affären och nu på nationen, försöker ngn säga mig att jag måste prata med den här snubben igen? tror inte de! Låter som en bitch för jag hälsade inte ens på honom ngn av gångerna, försvarar mig med att jag inte kände igen honom först och sen vill jag inte prata med honom bara... nog om de

Några tequila shots senare är vi alla bra på de och minnena blev lite suddiga.

Sjukt bra dag!

Dagens sms från okänd person: "vem ska nu sova med? ssvikare!"
Lite roligt att få ett sånt sms och inte veta vem de e ifrån haha Tack matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0