Göran hatar mig!

Det är sjukt störigt när saker inte fungerar som jag vill, eller inte fungerar som ngn annan vill heller för den delen, min mp3 spelare kan jag dela på två och har tappat bort ngn knapp till den men den funkar fint ändå, tror den älskar mig av en liten del av dens hjärta.
Min mobil har tappats i golvet kanske lite förmånga gånger men den lever fast jag haft den i snart 4 år :)

Göran aka min dator däremot hatar nog mig med hela sitt svarta hjärta, ändrar saker själv hela tiden och jag förstår ingenting av vad som händer, inte far heller som alltid får ta hand om dator problemen.

Men kanske de e så att saker som tillhör mig bara fungerar om de är rosa, valde ju en svart dator för att den skulle vara lite diskret men de va kanske ett dumt val :P


- torkar du också din näsa med din läpp?
- ehm nej, jag brukar använda vanten som alla andra...?

men dagens kommentar blir nog ändå:

"asså detta är så äckligt, fast mellan gångerna man äter de glömer man de och sen blir man sugen på de igen lite som att föda barn, man glömer hur ont de gjorde och kommer inte ihåg de förrän man är gör de igen." 
                                                                           - Hasse2 talar om McDonalds mat


Kommentarer
Postat av: hasse2

HAHA! ibland är jag ju bara FÖÖR bra! höhö

2010-01-20 @ 07:55:22
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/
Postat av: Agge

Haha, håller med dig, donkanmaten är faktiskt nt så god som man tror och ja, svart var ett sjukt dumt val.

2010-01-21 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0