Beslutsångest

Älskar att de ska behöva ta mig nästan en halvtimme att bestäma vad bloggen ska heta när jag väl fallit för grupptrycket några år senare och skaffar mig en blogg.
Nu får vi väl se om jag kan komma på vad jag ska skriva i den bara :P

Att de ska vara så svårt med alla dessa val, vi hade möte med scouterna idag och skulle säga numer på vilken unge som skulle springa och de e jobbigt att bara välja ett numer mellan 1-9.
Bara att välja kläder på morgonen och före de bestäma sig för om man ska gå upp eller inte e jobbigt val...
BESLUTSÅNGEST!

Och nu e frågan
Hemtelefon eller inte hemtelefon? = porttelefon eller inte porttelefon
Försäkring inte försäkring? vilket bolag...
Vad ska man ha för internet? Inget alls/mobilt/via hemtelefon...
Ska man ha ljus eller inte ljus... elbolag alltså...

Idag lyckades jag iaf låta bli att ta sönder ngt på jobb :D Längesen nu, känns ganska bra faktiskt även om jag var väldigt nära att slå ner en lampa, fångade den i sista sekunden.
Tiden på jobb idag gick mycket fortare än vanligt men de beror nog på att Philip va på jobb idag me och de fanns väldigt mycket information att utbyta (läs skvaller) då vi inte träffats sen lucia, alldeles för lång tid!

Men de e bra med mig iaf, Göran (min dator) e kompis med mig idag, Putte (min undulat) verkade trivas i sin bur som vanligt när jag hälsade på honom idag och sigrid (min dammsugare) trivs nog bra i sin låda. Vi flyttar snart allihop till Malmö :D


Har så mycket jag skulle kunna skriva här men då skulle de bli en bok så de får vara bra för idag! :D

God natt! <3

Kommentarer
Postat av: hans

säg till när du skaffar dig en blogg och när du väljt klart namnet för jag vill minnas att jag stått för alles! ;) pussen i näsan!

2010-01-19 @ 00:14:37
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0