transformer på riktigt?

Okej så jag kan köpa att telefonerna gör lite som dom känner för lite då och då. Teknik fungerar inte alltid som de ska men just nu känns de som om lurarna håller på att få övertaget
Vist jag kan köpa att saker går sönder när de tappas förmånga gånger i marken, jag menar en dator går ju sönder dirr och med Iphone e de inte många som inte har spräkt sin skärm, känns som storyn av iphone ägares liv.
Ja jag kan köpa att teknik är lite fuktkänsligt och att telefoner inte tål de där med att bada i olika saker, men hallå borde dom inte klara lite regn eller svett?

Men min telefon e fan knäpp atm! När jag fick den hoppades jag att den skulle vara mig trogen eftersom den ersatte en legend till telefon. Såg en som hade en liknanade på tåget strax efter jag fick den, denna jag fick se såg ut som den hade cancer hade tappat färgen fläckvis och jag kunde bara hoppas att inte min skulle komma att se likadan ut. NU har den ser ut som den haft cancer i över ett år för denne lur klarar varken av solljus, kyla eller svett då trillar färgen av.. bra kvalitet...

Sen började den men en annan grej, när jag öppnade väskan en av alla tusen gånger man glor på sin lur i väntan på att där ska hända ngt spännande lös den utan att jag tryckt på ngn knapp..?? hur e de möljigt? och hur kommer de sig att de inte vill lysa när man väl trycker på knappen?? Jag kallar de PRODUKT UTVECKLING! Den vet ju precis vad jag vill! :)

MEN så kommer den idag på ett sätt att göra mig vansinnig!
Stänger man igen den förhårt (har en sån där viktelefon) så dör den, Visst nice party trick! but still...
Slänger man den i sängen stänger sen av sig,
Har man den i väskan och har väskan i cykel korgen skakar de tydligen me förmycket så den tackar för sig och dör
Råkar man slå till den med armen tycker den man e för hårdhänt och blir sur och svart...

TROR DEN HÅLLER PÅ ATT FÖRVANDLAS TILL EN ROBOT, min alldeles egna transformer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0