julskinkan ;)

Promenad med Knut-Arne och Sten, de borde blir idag tycker jag men de blir de inte, spara de till en annan dag. I alla fall så tycker jag dom ska bli bästa kompisar, inte för att Sten varken rör sig eller låter han bara står där och e fin men jag gillar honom ändå!
Hade Putte inte frusit sönder och dött hade han också fått följa med ut, men nu vill vi ju inte att han ska dö i förtid eftersom vi ska äta honom till jul. Vill ju inte att han ska smaka dåligt liksom ;)

Putte är dessutom världens coolaste fågel så fortsätter han på detta viset kanske han får stanna ett år till han e ju ändå väldigt söt =)
(mamma, no worries!)

De e lite jobbigt att vara ledig tycker jag ibland, eller lite alltid, men vet inte riktigt vad man ska göra med sin tid...
Idag vaknade jag typ 08.00 (varför gör man det när man inte behöver gå upp förrän tidigast 16?)
tänkte nej jag ligger kvar!
Gick upp typ halv tio plockade undan lite (för av ngn underlig anledning är har det exploderat ngnstans här så de e saker överallt...
Om jag va uppe två timmar va de allt sen blev de sängen ingen...
två timmar senare uppe ingen för klockan va halv två och INSER: jag har inte ätit idag än...
aja nu e klockan halv fyra jag har ätit och e redo för en ny tupplur, kommer behövas vet ni för ikväll blir de badminton =)

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0