Putte<3

Känner mig ngt omotiverade att skriva här längre...!

Haft en väldigt bra och spontan dag iaf :) (hint till mr Boysen) 
Vaknade i en varm säng och skön säng, härligt med sovmorgon, de va längesen! och enligt termometern va det plusgrader ute (ÄLSKA!)
bestämde mig för att hälsa på min far och syster då systern skulle flytta in nu när jag flyttat ut.
Om någon kan vara cranky så e de hon! :P sådär händigt lagt e hon inte heller ;)

P: gå och hjälp din syster sätta ihop sin säng
A:okej då
C: du behöver en skruvmejsel..
A: nej, jag behöver en skiffnyckel och en sexkantsnyckel! 
(hon borde veta hur man sätter ihop sängen då hon borde ha skruvat isär den ca 5 timmar tidigare)

Sen fick hon sin säng ihopsatt iaf!
inga lakan fanns till henne överst i skåpet så de blev hon irriterad över och när hon väl fixat tyckte hon att jag och far låg ivägen, förstår inte detta...

Som ett litet ps i samtalet måste jag säga att 3s reklam suger!

iaf så e jag nu hemma och pratar med min kära fågel <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0