musik e bara något som låter i bakgrunden

Kom att tänka på lite andra roliga grejer =)

P - Sover du hos oss efterbalen eller du tänkte ragga upp ngn att sova hos?
A - Ehm, hos er! kan vara jobbigt att vakna ngnstans och bara ha en balklänning att ta på sig klockan 7 på morgonen och behöva gå till jobbet...
P - nja kanske de, men de hade nog gjort succe!
A- haha sant men nej tack!


http://www.youtube.com/watch?v=nKhSJ-xRwjc
B - den äger!
H - har lyssnat på den typ 3 gånger nu, de e inte min grej jag blir stressad av den
B - haha men texten e bra!
H - ehm vet inte jag kan inte höra, får bara känslan av att jag vill hämta en kniv och skära mig haha
B - haha men den e bra
H - inte min grej de e bara ngt som låter i bakgrunde, jag måste titta på den med text för att höra att de ens sjunger ngt
För mig e musik bara ljud i bakgrunden, där för att de inte ska vara för tyst och för att avleda så man inte tänker alldeles förmycket!
Och musik de spelar på radion typ på nrj e avslappningsmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0