Min telefon fjällar!

Dagens mat: Thai mat från samma restaurang både till lunch och middag, skillnad-lunchen tog jag me hem och middan åt
                  jag där, de va nog allt för dagen.

Dagens mål: Hitta en brasse stol.
       Resultat: FAIL!

Dagens spontana: Klippa håret, efter att ha gått omkring och hälsat på hos olika frisörer och inte förståt hur det kan kosta
                         500kr att klippa av lite döda hudceller som kroppen satt ihop till långa trådar blev det ett besök på
                         Salong Habibi där det bara kostade 140kr och blev precis lika bra klippt och stylat som på de andra
                         ställena!

Dagens goda gärning: Färga Agges utväxt, blev bra tycker jag! Går ju bättre och bättre för mig varje gång jag leker frisör :)

Dagens roligaste: Se filmerna från Bulgarien, vissa e helt radiostyrda!

Dagens upptäckt: Vilken människa som bor under mig, alltid trevligt och upptäcka att ens grannar e snygga ;)

Dagens udda: Folk i parken tittade lite undrandes när jag kom ner med min fågelbur och satte den i skuggan och la mig själv
                   i solen brevid, jag menar vadå fåglar behöver väl också frisk luft?! 

Dagens fail2: Nu har jag tryckt på ngn knapp på tangentbordet så nu e allt jätte stort och får knappt plats på skärmen, hur
                ändrar man tillbaka?

Dagens minne: "Hej jag heter Christina jag har precis badat i poolen på hotellet"
                    " Hej jag heter Annelie jag jag vet inte vilket håll poolen går hahahaha håll poolen går åt men jag har också
                     badat!"

Dagens dåliga: Min telefon svettades nog lite väl mycket när vi va i parken så nu tappar den färgen :(


sås och potatis nu fick ni lite att läsa :)

Nu: tv och sömn
Imon: ingenting e omöjligt och världens bästa agge fyller år! :D

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0