sammanslagen smarthet

boom
"AJ"
"haha om vi slår ihop våra huvuden kanske våra cellen samanfogas och vi blir smarta tillsammans"

Härlig helg i rätt kompination av film, fest, borttappade saker, jobb, skratt, massa mat, härliga människor, förlite sömn och massa annat. Allt vad en fin helg behöver för att man ska klara sig på minnena till nästa. 

Och vi e ju alla stora fans av Ullared Kjäll, The livsnjutare! 

När frös de på havet sist förresten? De e fan coolt! Jag kan inte komma ihåg att de hänt ngnsin mer än på filmer som typ saltkråkan som man såg när man va liten!
Dom måste ha gjort ett väldigt bra jobb på de där klimat mötet, snabbt som tusan jobbade dom me, för så här mycket snö har vi inte haft så länge på väldigt länge! Bra jobbat!

Min pappa e förresten världens sötaste och jag hur skulle min flytt gå utan honom, idag kom han hem med lådor att packa i, min plan var att slänga allt skit i soppåsar och hoppas på de bästa. Fick även ett hänglås till mitt förråd :D
Mycket tack för hjälpen för alla sparkar i baken när de kommer till att fixa med försäkringar, el, internet och allt annat!

Jaja nu e de snart dags att skutta tillbaka till jobb för att sova där.

Helgens citat:
"Sjysta rattar, fan också jag glömde entrécoten"

Säger bara FRUKTSALLAD!

pusshaj!


Kommentarer
Postat av: hassebarn1

gött snack att du förmedlade att du skulle på den där festen i lördags... jag menar så att alla var med på att det inte skulle bli utgång.

2010-01-24 @ 19:34:58
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/
Postat av: TINI

älskar att HASSE 2 inte visste det. mohaha. ni är fan systrar, ni ska inte behöva prata utan bara läsa varandras tankar som jag o hasse1 :D

2010-01-25 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0