paparatsi

Jag och Jonna har en plan, eller under gårdagskvällen kom vi på många nya jobb för oss som inte har med vården eller skola att göra (då vi e väldigt isnöade i denna värld)
Många av ideérna kommer jag tyvärr inte ihåg för till fället
men den vinnade ideén va att bli frilandsfotografer ikläda tyskfolkdräkt och fota på prinsesans bröllop (då jag behöver använda min fler gånger än under lunda karnevalen)
Eftersom vi e så små skulle vi lätt kunna smita förbi alla utan att ngn märkte de spec i våra dräkter. hahahahahahaha

Och på tal om Lunds karnevalen e jag jävligt pepp!!! =) ska leka i ett öltält! Hörde inte ett ord av va killen som ringde sa men han lätt som en snygg typ.. ;)

Massa roligt framför mig!

Karneval förberedelser och fester, 
London 
utomlands några veckor i sommar?? vem vet men jag e sjukt taggad!

har lite problem att bestämma mig för vad jag ska hitta på på kvällarna denna helgen, tradit att sluta 22, man kommer så himla sent till allt!

men men ha en trevlig helg folks!

hälsa och sjukdom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0