Nu bränner jag fiskpinnarna!

Snubbe: Hej jag står i din lägenhet!
Jag: vad trevligt
Snubbe: Dom som bodde här innan städade i helgen men kunde inte tvätta fönstrena för de va förkallt
Jag: Okej
Snubbe: E de okej att dom gör de för idag e de lite varmare, eller du tänkte flytta in idag?
Jag: Nej om dom känner ett stort behov att få tvåtta mina blivande förster ska jag inte hindra dem!

Så jag blir med lägenhet imon istället med nyputtsade fönster, jag hade nog inte tänkt putsa dem ngnsin i alla fall så de e väl tur att ngn gör de :D


Förlåt till alla dom som jag pratade i telefon med medan jag var på ikea idag men jag kan inte riktigt koncentrera mig på flera saker samtidigt när jag e där, Hittade massa saker man kunde gå in i... De bästa var nog att sitta i garderoben, undrar dock om de blev smuttigt de glömde jag kolla för garderoben var vit...

Jag: CHRISTINA nu brände jag fiskpinnarna... :(
Tini: NEJ!!!
Qina: Hur ska de gå när du flyttar hemmifrån, du kommer få äta bränd mat alltid!!


Idag fick jag dessutom tejpa ihop dammsugaren på jobb... Men de va inte första gången, har nog alldrig set en dammsugare med så många lagningar, den hatar mig med om ngn undrar!


Men jag har haft en sjukt bra dag och längtar till imorgon! =)

puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0