"du måste bita hårdare för att de ska bli märke"

hhmmm
Jag hatar tjejer men de har jag redan sagt förut finns fan inget värre. Dryga som fan!
Nu hatar jag män lite me... irriterande och jobbiga
SÅ helt enkelt tror jag att jag e allergisk mot människor...

De man inte kommer ihåg har inte hänt eller hur e de?
Och man kommer inte ihåg allt man gör även om man varit nöjd så de finns ingen vits att ha ångest övet glömda saker!

jaja igår va i alla fall en mycket trevlig kväll som kanske slutade lite knasigt men va fan shit happens.
Jag tror att jag inte letat efter samma sak så många gånger under en kväll som igår, Vem tillverkar lapparna till jackorna i papper och gör den små som frimärken? KORKAT! annelie blir av med dem!
Allmän förvirring kan ma väll sätta som tema på kvällen.
Jag va väldigt förvånad när jag vaknade av väckarklockan imorse iaf, dehade inte riktigt förväntat mig att jag ssklulle komma ihåg att säta igång dem, men dags att masa sig iväg till jobb va de!
Gillar mitt jobb!

När jag kom hem efter att ha gått genom hela malmö i regnet (JAG ÄLSKAR REGN!) kom jag hem till paket på min säng och en uppskruvad skåpsdörr Älska min pappa!

NU ska jag gå och göra ngt annat... ha de bäst i regnet

hejhopp kaffekopp

Kommentarer
Postat av: TINI

älskar att min kropp motverkar bitmärken och suger åt sig bakfylla. mmmm. hatar människor och känslor och allt va livet heter. blö.. save us from our selves.

jag har träningsvärk i rumpan, kanske ska dansa mer ;P känns riktigt bra.

finns här i din bröstficka, whenever you need me <3

2010-02-28 @ 22:05:08
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0