nej tack jag tar en korv!

Dagens aktivitet: prata med politiker

Det är förövrigt en väldigt rolig aktivitet! Man får så kloka svar :P

De ena partiet vill ha ny sand på stranden, bygga nytt badhus och inte bygga nya rondeller för att folk inte vet vart de ska när dom kör där.
De andra vill inte vill ta bort alla vänstersvängar (hur kommer man fram smidigt då?) och satsa på hästarna.
De tredje vill att elever ska ha respekt för föräldrar och lärare samt att Islam är världens problem
och de fjärde ville inte ens prata med oss
Sen stod amnesty där och tyckte att alla politiker sover..



Sen kommer vi till en annan rolig aktivitet... om du blir bjuden på droger eller alkohol så ska man säga "Nej tack jag tar hellre en korv!"

haha vet inte vart jag ska fortsätta, finns mycket att säga, men de tar vi en annan gång..

mitt nya motto e iaf: De e ingen riktig helg om man inte skadar sig ialla fall lite!

ha en fin kväll

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0