blir inte alltid som man tror :P


Ehmm hej jag heter Annelie och jag har ibland lite otur när jag tänker...

Till de söta paret som va inne i butiken idag vill jag bara säga att de kan hända att ljusen ni tänkte göra eventuellt inte kommer bli ljus utan tvål... och jag hoppas ni kommer tillbaka och klagar så ni kan få ljusmassa ist!

Annat jag fick veta idag på jobb är att de e dags att börja handla julklappar!

Annars flyter alla andra konstigheter på som vanligt, har schemat e fullt och imon förmiddag e planen att de ska regna så jag kan ligga i min soffa och titta på tv den tiden jag inte diskar, letar presenter, skaffar nytt id, fikar, fikar en gång till, är på banken eller ngt annat jag kommer på att jag behöver göra :p

tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0