få fason på fågeln

nje ännu en helg veck... haha sjukt chill har den varit :D

Igår drog vi me barnen ut på en två timmars promenad, de va nice! Skulle mata fåglarna men en söt pojke ville inte ge bort brödet till ankorna så han bar de hela rundan och nu ligger de åter i skåpet och blir torra... härligt!

"Men han har ju bara en sko!"
- jaha bara att ända om och hoppas att de inte va alltförlängesedan busfröt i vagnen sparkade av skon. =)

Krängarfesten va trevlig :D Massa folk och massa kallt då den va ute men de va nice de me!

- vad har du hittat på i helgen då?
- jobbat vad annat skulle jag syssla med?
- Få pli på din fågel!

haha jag e hemma förlite tror jag för att de ska lyckas, jobbar hårt på att få klappa pippin men de går sådär, tror han e rädd för mig nu när jag e hemma så lite. Flyttar i alla fall in honom till tvn när jag sitter där så han slipper sitta i köket själv :D

Dags att återgå till jobbet, för var skulle jag vara om inte där ;)

pusshaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0