hörapparat frågetecken

Asså dedär med höreseln, jaja man hör vad man vill ibland de e klart och vem orkar lyssna alltid, nicka och le brukar funka när man stängt av öronen men ibland verkar de bara väldigt svårt att koppla ljuden man gör till ngn vettig mening och ibland blir de bara väldigt fel.

På vägen hem idag gick jag förbi en nisse från "street church" han räckte fram en korg med ngt *såg inte va de va i först* och säger enligt mina öron
- vill du ha en kondom?
Jag tänkte nu e de ngt som fan inte stämmer! Anstränger mig för att verkligen inse vad han sa, tittar ner i korgen och sen går de upp ett ljus, VILL DU HA ETT BUDORD sa han ju.
Budord - kondom shit the same!
Ja de e ju ändå söndag så varför inte. Tar en lapp.

VAR GLADA

Va i H e de för budord???

E ju redan glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0