de blev Anneliestyle...

Nu va de ju ett litet tag den jag skrev sist kommer inte ens ihåg när de va men vi samanfattar det med längesen :)

V: Hur har din helg varit? Du har ju varit ledig =)
M: Ja, jag har ju de, de va lite Annelie style på den..
Annelie: Du sa vad sa du? VAD HAR DU NU GJORT?
M: Du ska se mina blåmärken...! Helt galna!


Annelie: ... har ju iaf använt min gasspis nu =)
K: Läste de... ... Dom e lite farliga! Tänk så exploderar de så dör du!, eller så smäller de inne hos grannen så dör
    du i alla fall fast de inte va ditt fel! 


S: Du asså jag har ditt busskort här med alla andra kort och så plus någons nyklar!
Annelie: Ojdå de va ju inte bra! Hur betalde jag precis min hamburgare? om du har alla mina kort...


Ja.. vad ska man säga man har ju inte tråkigt ialla fall! ;)

Hittar ju på en massa småklantiga saker som e roliga på de viset att när man tänker på dem kan man inte låta bli att le stort men man vill inte berätta de för andra för e inte roligt man inte va me ;P

Förra veckans cykeltur gick i alla fall i Media Marks riktning, A och A var i farten igen, efter att ha klippt sig uppe vid södervärn kommer de på att de borde cykla till målet, båda funderar på om de vet vägen dit, Svar: NEJ! men de pekar i den riktning de tror att de ligger åt och sätter fart!
Hittar lite cykel skyltar,
följer dem
Skyltarna slutar visa mot målet
A+A gissar vilket håll de ska cykla åt, (vet ju fortfarande typ vart de e och vilken riktning de ska åt)
Frågar en tant (hon visade fel håll)
Frågar en annan brud (hon fattar inte vart vi ska men vi följer hennes beskrivning)
brudens beskrivning stämde inte med verkligheten och de improviseras igen..
A+A inser att de helt väldigt mycket på fel väg ökar en växel och kommer fram! =)
handlar...
kommer ut
Frågan är: Hur kommer vi nu hem?
Men dom kom hem utan att skada sig minsta lilla! ;D

Aja nu när kanelbullarna är sluta ska jag dansa ska vi dansa lite mer till ngn skön låt och sen bliver de sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0