We are young, we are strong...

låt: I am not a whore - LMFAO
film: kick ass
mat: electriska hamburgare

=) överrasknings festen för Min underbara KT blev kanon, tack alla glada människor som var där!
God fondue på Elysee, ngt stressigt kanske men vem behöver efterrätt??
Fin bowling på big bowl men magdans, morgan och pålar haha, ni som va där fattar ;)
Och sen efterfest hos babehoe! Hon trodde nog inte skulle komma seriöst förrän jag klättrade upp på ngt och knackade på köksfönstret till hennes lägenhet haha

Dagen innan de va de återigen dax för dryckes alfapet, kvällens ord: munecorunka

Och ikv va de en fin kväll för Power Glide med god grillad mat, fotbollsbrännboll och en nästan överkörd hund...
Tips: grilla inte vegoburgare på elgrill, om man petar på den får man massa elstötar! Men om man tycker det är kul så läg lite barbequesås på dem och peta med grilltången! De e en fin känsla :P

Jag blev dessutom också nästan överkörd idag, tredje gången denna veckan, e jag osynlig eller?

jaja nu e de sådär mitt i natten igen och jag kommer inte vakna förrän sent imon, får se vad dagen har att bjuda på =)  fest med de andra torsfiskarna i lund eller slagt med de andra brudarna och männen i malmö... hmm vi får väl se vad som händer :D

"They say I'm yummy and they want a taste... I'm a human not a sandwhich!"
goder natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0