wanna talk to her, she's hot as hell

Sinnes ont i min kropp, man ska inte gå promenarer på 4 timmar med skolböckerna på sin axel de e inte okej! Men de va en nice promenad även om de regnade på oss halva tiden, gillar regn!^^


Den som bestämde att jag får bo själv borde så stryk!
Idag vaknade jag först tre, kunde inte somna om, varför vaknar jag klarvaken mitt i natten? jaja jag gick upp och hämtade min nalle, fundera på att hämta fågeln och gosa lite med honom men han bits så han får inte vara i min säng! plus att han bajsar! Nallen fick duga! Sen lyckades jag somna om iaf till 8.00 så dörrklockan ringde och där stod en tant och sa att jag glömt mina nycklar på utsidan av dörren...
Klappar mig själv på axeln och går och lägger mig igen...


Dagens låt tips: Lady Gaga - monster

(he ate my heart!)
He licked his lips
said to me
Girl you look good enough to eat
Put his arms around my
I said "Boy now get your paws right off me"


Längtar dessutom till 19 november då vi ska se den kvinnan live i malmö =)

INgen som vill ställa upp och vara gardinstånghållare? behöver två som kan hålla upp dem så jag slipper sova i solljuset och borrmaskinen befinner sig inte i närheten...

Jag jobbar förmycket, tänker flytta in där, min nya adress är.....

EN annan tanke är att jag kommer vinna pannkaks tävlingen!!! ska bara diska upp alla mina talrikar och glas så man kommer in i mitt kök och sen är det bara att tuta och köra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0