Torsk (bild på en fisk) Fisken

De e dags, de e dags för det vi alla väntat på i fyra år DET ÄR LUNDAKARNEVEL!!!

Kommer bli underbart, fina människor i mitt tält och massor av underbara människor i olika delar av området man kan springa runt och hälsa på =) Kommer bli underbart! Dessutom har mitt tält den bästa placeringen på hela området!

Idag va tydligen en mobba Annelie dag... tur att den snart e slut så man kan få vara med och skåla och prata igen :p
Men man e ju ganska mycket i centrum när man e dagens mobboffer så jag e ganska nöjd i alla fall 8-)

svar till mamma: för att jag ibland velar sönder mina beslut så mycket att jag inte tar några alls och sen blir förbannad på mig själv för att jag ångrar mig, men det leder alltid till ngt bra, som att de blir städat :P

sömn blir de nu, sista chansen, i helgen lär de inte bli mycket :D

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0