DU e KONSTIG!

Idag när jag kom hem va jag föbannad på mig själv,
funderade på att hänga mig i kroken på taket men sånt ska man inte göra för de blir så tråkigt för den som hittar en och behöver berätta de för min mamma..
så jag hängde systers discokula där ist tills jag tar den med till lund!
Jag staffade mig själv med att städa hela min lägenhet från tak till golv och nu e här jätte fint :D
Det kommer alltid ngt bra ut av alla situationer!

Tycker de e trevligt att gå på kurs men jag somnar så lätt, de e väldigt intressant men mina ögon sviker.. Tuggummi var dagens räddning!

Skönt att träna idag faktiskt, lika fuktig luft i hallen som ute för att dom fixar ventilationen, men de e ju alltid skönt att svettas lite extra!
 

Y: du har vantar på dig!?
A: jag tycker om att svettas om händerna...
Y: du e konstig! 
'några min senare
Y: e de en parfymsticka?
A: ojdå, jag ska nog stoppa undan den innan jag får huvudverk för att jag andas in förmycket...


Nu blir de fina rostade mackor (utan nutella!), apelsinjuice (dirr ur paketet, vill ju inte ha skitiga glas när jag nyss diskat) och några pringels chips med grill smak

ha en trevlig kväll! 

tjing! 

Kommentarer
Postat av: mamma

varför så arg på sig själv...

2010-05-20 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0