Smart may have the plans but stupid has the balls

Helgen i siffror från fredag klockan 16.00 till söndag klockan 22

26 timmars jobb
3 timmars tv tittande (utanför jobb, betydliget många fler om man räknar med jobb)
11.5 timmars sömn (3.5 den ena na
0 minuters pluggande
2 timmar på white
3 minuter försenad för att komma in på white för halva priset
1.5 timme försenad till tinis middag
3.5 timmars middag/förfest
1.5 timmes rast
1 timmes afrikanst dansande
81 mottagna sms
2 glassar har jag ätit

säger till när jag kommer på mer roligt
men nu ska jag sova och hör hoppningsvis slipper jag ha ont i halsen imon, de gick faktiskt över igår efter lite alkoholdrickande, och nej jag var inte full!!! Men alkohol dödar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0