Tårta =)

Min lediga dag slutade med att, eller den slutade inte med, den började helt enkelt med att jag började jobba klockan 07.00 imorse. Hade nog gärna jobbat ikväll me då vi som vanligt har brist på personal... fattar inte hur de alltid kan vara så.
Synd bara att jag inte kan jobba! Har ju bjudit hem mammsen, mammsens pojkvän och hans barn, syskonen och systern vars föräldrar inte har haft oskyddat sex med mina aka tini, min andra familj aka familjen Hansson-Ferrera och lilla Qina för att fira min födelsedag med lite tårta. Kan inte riktigt bestämma vad jag ska bjuda på för tårta bara...

Borde tomta iväg från datorn och fortsätta jobba innan jag ska sluta (om en timme för den som undrade). 

Och för er modeintresserade prickar som bloggar om kläder så kan jag berätta att jag har på mig en päronglassgrön tröja/skjorta/jag vet inte vad de ska kallas som e mer som ett tält på mig än ngt annat.. Några storlekar förstor helt enkelt men man tar väl vad som finns.. Byxorna e blå och kasar (också förstora) och ett par illaluktande sandaler. 
sjukt snyggt jag lovar!  NNNOOOTTTTTT!!! Arbetskläder kallas det...

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0