mihihihi

*vi står på 7 våningen, inget vatten i sikte!
Philip: Jag ska börja fiska!
Peter: Barnen på gården eller?
Philip: Där e sjukt många! Helge å ligger inte alls långt härifrån...

Sen va de karnevelj igår, ganska trevligt, frågan e bara vad vi betalde för. I meljet stod de, de e en gala alltså ingen sittning med mat men vi har givetvis satsat på ett spritpaket.
nja där va 3cl vitt vin, 3cl rött vin, 1.5cl punch, en karneval öl och en macka... Tur att vi började förfesta redan 3 och han få i oss ganska mycket för de gick trögt sen.
Men galan va väl trevlig, vi som va me i festmesteriet skulle ha "picknick" undertiden så Annelie och Sara tar med sig en ostbricka =) Alla som satt runt om uppskattade detta! 
Synd bara att jag e klantig och råkade tappa alla de godaste kexen på golvet (runda saltiner)

Funderade hela kvällen på hur jag diskret skulle kunna sno diskokulan i taket utan att ngn skulle märka de... (lyckades inte)

Fina snapps visor sjöng vi och video hälsningar från bland annat Anna Anka, Björn Gustavsson och Hasse Aro fick vi! sjukt ballt!

Dagens kommentar : Philip: asså jag hade en tårta i kylen till dig igår men de blev ju så tajt med tid igår så jag tänker äta upp den idag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0