leksaksombyggare

hihihi sjukt peppad inför lördag, de e helt jävla löjligt!
men fan, förfesten börjar 16! var kan de gå fel??? =)
Jag hörde att Lundakarnevalen precis under OS i antalet volontär arbetare, kan de stämma? SJukt coolt i så fall, många blir vi i alla fall!

Efter förfesten blir de i alla fall att dra till viktoriastadion för en liten picknick med festmesteriet och sen de e Karnevelj en gala, kommer bli töntigt jävla roligt! (hoppas jag, de e studenter som ska festa, de går aldrig fel!!)

Idag gick jag upp jätte tidigt (JOBBIGT) för att sussa iväg till jobb, de gick sådär, signalfel som ofta befinner sig längs svearikes järnvägar försenade mig till att va förtidigt.. Mötet jag skulle på började ju en halvtimme efter så jag kom helt enkelt precis itid. sjukt tråkigt att lyssna på va de i alla fall, eller inte tråkigt men jag kämpade mycket för att inte somna!

Mitt nya yrke ska bli leksaksombyggare! haha ska bygga om dem så de blir anpassade till handikappade barn/människor. tyckte jag lät som en fin ide!

Villa vann precis över edsbyn i ishockey om ni e intresserade, jag e de inte iaf! 3-1 tror jag de blev, tittade inte sådär himla mycket på tvn som sagt...

Sova? nej tack.. Glass? Ja tack!

Glass blir de och ni får ha de suveränt bra!

Hälsar och sjukdomar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0