Kaptenen e inte alltid din vän

Den som förföljer mig och stirrar på min rumpa dagarna i ända i mitt fläng runt skånelandet mest mellan malmö och lund får jätte gärna börja räkna hur många gånger jag snubblar om dan för de skulle vara intressant att veta ;) (skrattar lite åt mig själv varje gång det händer!)

Och till den som hade i uppgift att påminna mig om att man ställde fram klockan inatt vill jag bara säga
DU SUGER JAG KOM FÖRSENT!

kriget mellan Hasse och Lindow fortsätter, frågan e bara varför vi ens pratar med varandra, de behövs liksom inte de tänks likadant iaf... Bio planerna funkade inte (för att jag inte gör de jag borde när jag ska göra de utan oftast hittar på ngt annat, men allt löser ju sig ändå) så vi åkte till Caroli och hängde där till Kaptenen visade sitt sanna jag och därför mår vi lite baklänges idag ;)
må hända att jag kanske hade choklad fläckar på min tröja lindow men du mår sämre än mig idag för jag mår prima!

Sova får jag göra en annan dag för denna helgen har jag inte haft tid med de iaf

puss och haj 



Kommentarer
Postat av: tinisvinifini fröööken lindow

2010-03-28 @ 15:11:31
Postat av: frööööken tinisvinifini lindow

ehh.. jag mår jättebra! det är frukost nu, klockan tre :D hihihiih.. jag är kär i kaptenen.. :D

2010-03-28 @ 15:12:17
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0