hej golvet

Dagens plan va att plugga jätte mycket och sen under hållas av tini eller den va tvärtom från början men som alla gånger hasse och lindow barn ska göra ngt så blir de alltid förseningar.. haha så pluggandet fick komma först sen paus för Tini WIni och sen åter tillbaka med näsan i böckerna =) sjukt intressant e de men de ar bara så långtid.. spec när studie tekniken suger och allternativen att göra annat är alldeles förmånga men jag har ändå varit ganska duktig idag :)

Gillar att jag fortfarande har present snören runt armen, de tål att duschas med så vi får väl se hur länge de tänker sitta där eller hur bra Sara e på att knyta knutar.

Idag vaknade jag av att jonna sparkade mig ur sängen, så går de när man har alldeles bör hala lakan ("siden"lakan för den som undrar) Sjukt sköna om man sover med kläder på för annars finns det ingenting som suger uppsvetten och så vaknar man i en pöl av sin egen svett. Kan kännas sådär trevligt och täcket ligger inte på sin plats i lakanet heller om de skulle va så att man rör sig mycket.
Men de e mycket fina att titta på =)

Hungrig e jag me... skulle ju ätit lunch med tini, gick sådär... ska bli middag ist frågan e bara när..
haha rimma kan man ju också göra om man vill.

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0