duktigt!

haha känner mig lite duktig som hunnit med att jobba, plugga, träna, en långpromenad, lite sovande i soffan... de saknas dick något, MAAAAAT! Men jag fick ätit också :D gott va de inte men de kan ju spela mindre roll...

Min taktik för promenaden var att svänga när det kändes som en bra idé mina ideér e inte alltid de bästa så jag traskade raktfram jätte länge, svängde och tomtade runt lite i Pildamsparken, sen gick jag rakt fram igen och hamnade vid swedbankstation, gick lite tillrakt fram och svängde sedan och gick så långt på de hållet att jag hamnade på mobilia, de e en bit från mobilia hem till mig om man går så då kan ni ju fundera på hur långt jag gick innan de, men de va fint väder och jag kände att jag inte hade något vettigare för mig ;) (plugga lite mer va inget som lockade)

Imorgon flyttar världens bästa TINI WINI STRING BIKINI mycket nära mig, malmö bör se upp för två dårar som cyklar mellan kronprinsen och triangeln så fort dom har fåt hem sina cyklar ;)

På tal om cyklar så e de vår och jag saknar min cykel jätte mycket! Pappa lovade att den skulle vara fixad förhoppningsvis till helgen :D:D:D

Tenta på fredag jobb i helgen och sen ser jag bara att de finns fester inplanderade i min kalender :D
OM vi gillar de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0