Blommor :)

- kan du andas alls?
- nja vet inte men jag säger till när jag dör!

Vet ni vet ni vet ni :D jag har fått blommorna och dom e jätte fina ch från världens bästa Agge! Tack ska du ha min käraste.

hemkommen, funderar på om jag ska orka duscha och hitta mig ngt att äta, tror inte jag orkar. 
Frossar lite, funderar på om de beror på baklängesfyllan eller på min dunder förkylning. Ska göra ingenting hela denna dag så jag blir frisk till helgen. Ska ju jobba och de blir många mindre pengar om man inte jobbar sina 26 timmar på en 3 dagar.

haha just de, hittade jätte roliga stämplar på jobb igår =) kanske va meningen att vi skulle stämpla på papper men på jobb e Annelie som en treåring och tyckte de va roligare att stämpla på händerna, de tyckte barnen me :P
Detta efter att vi redan bakat tigerkaka och kladdat ner hela köket haha älskar att va sjuk/förkylld, kan inte sitta still då och hittar på massa hyss.
I alla fall har barnen på mitt jobb problem med att ha kladiga händer och e väldigt duktiga på att tvätta dom så vi fick av alla stämplarna iaf så man slapp förklara de för föräldrarna =) Annelie hade dock sina kvar haha

ska lägga upp en bild på mina fina blommor sen!

puss på er

ps. wini jag vet att jag inte berättat varför du e judas än män jag har inte skrivit färdigt listan ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0