Hej detta e vårdcentralen vi vill inte hjälpa dig fast vi hör att de e sjuk ring åtta imon...

Crazy!!!!!
There's nothing else to say right now!

Tog en paus från att vara hemma och sjuk idag, borde kanske inte gjort de vad vet jag men trevligt iaf! Middag me töserna och sen blev de en liten power nap till fotbollen. GALET många mål portugal gjorde! kul för dem!

Sen bestämde jag mig för att gå en runda, den bästa planen när man går är att gå så långt man orkar på ett håll, svänga höger eller vänster (vilket man man tycker känns bäst) sen gå rakt på de hållet tills man tröttnar och då svänga på samma håll som man svände sist (om man inte vill gå JÄTTE LÅNGT för då går man andra hållet). Detta bör innebära att man går i en cirkel, ibland hamnar man där man trodde man skulle va ibland hamnar man långt därifrån.
Så va fallet idag hamnade ngnstans vet inte riktigt vart men alla vägar leder hem så jag e inte ute och går fortfarande =)

Som avslutning på dagen va planen att skaffa sig ett nytt McDonalds glas och äta glass med frun min men nej, mcd1 hade ingen glass, mcd2 hade inte hella glass så då gav vi upp och köpte hem glass, den smälte innan vi han äta den så ingen glass och inget glas för oss denna kväll :S


FInt samtal med vårdcentralen
VC - Hej! Du hade ringt!
A - Ja, jag hostar....
VC - Låt mig berätta hur detta funkar..
bla bla bla (jag vill inte veta jag vet redan, ge mig en tid!) *lyssnar snällt i hopp om en*
VC - du bör ringa imon klockan åtta, låter som du behöver träffa en dokter typ inom de närmsta dagarna!
A - så du kan inte boka en tid till mig till imon?
VC - Nej ring imon
A - happ de va ju tråkigt! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0