spontan eller korkad de e frågan...!?

haha så man skulle kunna se saker på två sätt antingen e jag korkad eller bara väldigt impulsiv...

Den som inte viste att fallet är att jag vissa dagar är korkat impulsiv borde inse de för ibland blir de lite knasigt ;)

Midsommar igår, haha what to say...? Sena som vanligt (förmodligen lite mitt fel) så kom vi två timmar efter utsatt tid till Limhamnsfältet. Massa sköna människor va där, sjukt varmt va de och efter lite brännboll och skönt häng fick Hasse1 och 2 för sig att gå ner och bada.
Hade vi badkläder med oss? Svar: NEJ!
tänkte vi bada ändå? Svar: JA! (de har ju hänt innan liksom)
de va lita mycket folk vid bryggan och med tanke på bikini situationen tvekade vi lite, men där va en fin vattenskoter att titta på :D
Gick vi därifrån nöjda med att titta på den? svar: NEJ!

Så vi hoppade ur kläderna och åkte vattenskoter med ngn trevligt dude i underkläderna, NICE! SJUKT KUL!!!
När jag blir milionjär ska jag också skaffa en sån!

När vi kom upp hade fler trevliga människor anlänt :)

mer brännboll, god mat, skönt häng hela eftermiddagen!

Idag får man dock sota för sin impulsivitet och jag hostar värre än på flera dagar men jag ångrar inget! Tar de som en man och värre hade varit idag om jag inte åkt för de hade varit ngt att ångra :P

NU: hostmedicin
Senare: Party!!! frisk kan man satsa på att bli en annan dag...

tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0