I don't mind!

Skönt att bara ha en dag kvar innan semestern! Men innan den dagen kommer blir de två dagars sightsing i skåne med tyskasystern och hennes kära vän :)
HÄRLIGT!
Dom kommer imon, hade dom kommit idag hade de varit utgång som gällde! Nu blir de Folboll! man måste ju ställa upp och se alla matcherna när man ändå börjat den trenden!

Frågan e vart man går ut på onsdagar och torsdagar i malmö..?

Kul ska de bli iaf.

Idag har jag haft en fin dag med min kära Agge som äntligen kommit hem till mig! Lite trevlig shoping!
NYA SKOR! :)
Sen blev de lite spontant en film på bio, ett bra tag såg de ut som vi skulle va ensamma i salongen men sen kom de två andra nissor och förstörde grejen, har aldrig haft en salong själv och de e ju målet att va de en dag så inget bockande på listan idag...

En sak har jag funderat på... Duvor e räliga och fula och folk som inte plockar undan sina brickor och mat från McDonalds uteservering kan lägga sig på ett av borden, leka hamburgare och bli uppätna!

Men nu e de dags att ta fran sigrid och städa lite så de e fint imon när mina tyskar kommer :D

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0