The end of life as we know it

"Hello, What can I do you for?"

Jag tog inte sönder ngt på jobb idag heller ^^
haha älskar att kunna berätta de varje måndag. Att jag kanske har gjort hela golvet till en stor skridskobana har inte med saken att göra, de va inte mitt fel från början!
De e Philips fel!
Han har spilt ljusgelé över delar av golvet och jag tänkte att jag skulle städa upp de, FUNGERADE INTE...
De smetades mest ut :(

:D :D bara en vecka kvar tills Annelie. Göran, Sigrid och Putte ska flytta ihop! :D

Dagens fråga:
"kan du också röra dina bröstmuskler?"

Rekomenderat youtube klipp:
Blåsningen med Peter Settman

Dagens tips:
Försök inte städa upp ljusgelé med golvmoppen ;-)

Dagens Citat:
Every new person you meet is the end of life as you know it

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0