Jag karatehögg ett fågelbad på middagsbordet för att jag tror att jag är i behov professionell hjälp

ehm, jag vet inte, men rubriken blev till efter att väldigt "roligt" mail på facebook, där dom ville att man skulle kombinera ihop olika saker så de blev en störd mening och sedan skriva de som sin status. Börjar tycka de e lite drygt me de där mailen, hade jag velat berätta att jag har en svart bh på mig hade jag väl skrivit de ändå! ;-)


Dagens film: Hopplös och hatad av alla

Ni vet när man e så uttråkad så man bara känner för att sitta och tugga av sig ett ben eller en arm?! De va så tråkig den här filmen var. Inget jag rekomenderar, de sista 20 minutrarna blev dock bättre men man kunde se vad som skulle hända i slutet innan introduktionen till filmen var avklarad. Så vet ni de =)


Skolböcker de förresten dyra, e dock lite som ett barn inför första dagen i skolan när man skulle börja ettan. Haha de ska faktiskt bli roligt även om de finns massa trevliga människor som inte tror att jag kommer gå färdigt kursen. OM jag ska klara den, jag ska allt visa er ;-)

Älskar att jag slutat varje stycke med en smilgubbe...

Dagens citat: Jag känner mig som en bränd kasler

Dagens youtube klipp får nog va förra veckans Ica reklam

och Dagens fråga: Varför kör vi i bussfilen?

Mina händer ser desutom ut som Annells, helt svarta, men jag har inte varit snickare i 1000 år och glömt tvätta händerna, jag har bara färgat lite hår!

Hoppas i haft en lika bra dag som jag!

Tjing


Kommentarer
Postat av: tini

älskar att du skriver här så jag får krypa lite lite längre in i din skalle :) meeeeen, syndatt ingen kommenterar va;) jag bara smyyygläser :D

2010-01-27 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0