Även en blind höna kan hitta rätt

Helt jävla underbar helg!
Sjukt störd och de började redan i torsdags, utgång i lund och kvällen var tillägnad världens bästa Agge!
Förfest hos Jonna, utgång på ÖGs och efterfest hos André.
Förlite sömn blev de och bakfull som en död katt begav man sig till jobb.
Skakade mig igenom dagen men tycker ändå de gick fint.

På kvällen blev de Ministry of a sound på slagthuset med brudarna.
Galen och helt störd kväll!
Haha men jag vet inte om de e bloggvänligt att skriva allt här... haha
Åkte i alla fall hem tidigare än de andra för att få lite sömn innan jag började jobba ytterligare en dag bakis klockan 07.00. Trodde jag skulle somna, tur att jag har världens bästa kollega som dagen innan sagt:

"De e okej för mig om du e lite (jävligt) trött imon, jag har också varit ung"

Lördagen slutade med Avatar i 3D på bio. Drygare människor än folk på biografer kan man leta efter!

Först kommer de några som säger att vi sitter på deras stolar, vi tänker helvete varför händer detta oss, men idioterna hade nog lagt klockan hemma för de va 3.5 timme sena...
Sen kommer några dryga brudar som ska sitta framför oss och klöddade som fan med deras stolar:

Jag: Jag hatar tjejer dom e så jävla dryga! se!
Far: mmm Jag hatar alla barn som e pojkar, DOM e så jävla dryga!
Jag: Tur då att du bara fick flickor
Far: jävla tur för jag vill inte ha några pojkar! de är vidriga små äckel allihopa! jag hatar dem!

fanns fler härliga komentarer, men jag har dåligt minne så jag kommer inte ihåg.

jag: HAA! nu hade jag rätt igen!
Far: Även en blind höna kan hitta rätt ibland!
Jag: tack!
Far: De va din tur igår, idag e de min tur att va lite bitchig!

De här blev typ en hel novel, när man kunde samanfattat med att jag haft en bra helg =)

Idag har jag också jobbat och jag älskar att mitt jobb går ut på att vara ute och leka i snön B-)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0