Anna and Annelie reunion 2010

Sjukt ball helg hade jag i Tyskland (6-11/1) när jag var och hälsade på Anna. 2.5 år sen jag träffade henne sista = alldelels för lång tid.

De började med att jag full baklänges tog mig till flygplatsen. De gick fint, mitt bagage blev incheckat hela resat så byebye väskan vi ses i Cologne!
Sen gick de väldigt smidigt att ta sig genom security och Annelie fick roa sig med att tomtaomkring i taxfreeshopen och prova wiskey och choklad i typ två timmar.

Hos Anna blev de mat, vin och film första kvällen. Vi va ju tvugna att de se She's the man eftersom vi såg den typ varjedag hela året vi va i USA :P
På Torsdagen var vi och tränade, kollade lite i stan och satt på en bar med några av hennes kompisar på kvällen. 
Fredagen var vi lite kulturella och klättrade upp alla 533 trappstegen till toppen av deras Dom.
vi va även på ett cholkad museum och på kvällen blev de utgång, var på en klubb som mellan 9-11 serverade gratis öl = gilla!
Lördagen tog vi oss lite tröga tillbaka till trängings lokalen. De e faktiskt en liten utmaning att gå ett träningspass med en tysk instruktör, förstor inte jättemycket ^^
Hemma fest på kvällen, sjukt ball :D De e de ända jag tänker säga om den kvällen ;)
Söndagen va TRÖG!!! - Vi va ute och gick en lång runda för att friska upp våra bakfulla huvuden lita och sen blev de midda med annas mamma och sen bio.
Sen åkte jag hem måndag morgon.

Härlig resa :D
Längtar lite tillbaka faktiskt, träffade sjukt härliga människor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0