branvarnare hatar mig

Min brandvaranare ligger död på min diskbänk... så går de när man piper när Annelie duschar! rätt åt den!

jag har ju två till uppsatta så för den som trodde att hon skulle dö om de började brinna nu kan sluta skratta! ;)



tvingade min syster att hjälpa mig att diska innan hon stack pör en liten stund sen, tyckte att han inte hade ngt val då hon legat och tittat på mig medan jag städade undan efter gårdagens bravader. Så nu missade hon sitt tåg. SKADEGLÄDJE :P


Har dessutom alldeles förmycket godis hemma då jag var i limhamn igår och fick göra egna karameller =) De va roligt, tack philip!!!


Ja annars har helgen varit bra, skulle upp och jobba imorse men de gick sådär kom på att de fanns inget tågkort och sen kom och på att de inte fanns några pengar på kontot och sen kom jag fram till skånetrafiken för att lösa alla mina problem och så e de aplång kö så jag gick hem och tittade på sista perioden av ishockeyn, tänkte göra ett nytt försök imon ;)

har läst igenom min "mina vännerbok för vuxen ålder" som jag fick i lördags och fylldes i plikttroget av alla som hälsade på den kvällen 
för att sammanfatta tycker de flesta att om de va en dryck skulle de vara te men vill vara ngn dryck med alkohol
de flesta har tvångstankar och tycker att dom är lite bättre än alla andra!
De fanns önskningar om att folk skulle kalla dom
queen of the dancefloor
Mr cool
Gud
universums härskarinna
snygg snyggare...
världensbästa
awsome
jag kan ju säga att de inte verkar som om de e ngt fel på många människors självförtroende =) Gillas!

Härlig fest jag va på i fredes me, träffade många gamla ansikten, alltså inte gamla människor men folk som de va mycket längesen man träffade härligt, kände mig väldigt felplacerad i mitt vita linne bland alla andra svart klädda människor men orka bry sig om sådant jag syntes i alla fall hahaha

(24.00)
D - E du kvar?
A - Ja skulle jag inte vara de?
D - seriöst e du kvar?
A - Jag kan gå hem om du vill!
D - Men du e alltså kvar?
A - ehm ja de ser ju lite ut så, men borde jag gått?
D - jag gillar att du e kvar
KRAM
(03.00)
D - MEN DU FÅR INTE GÅ NU!!!  

lördagens citat

- Tidigare bodde jag i en lada tillsammans med bönder och nu bor jag i en etta tillsammans med en invandrare

- Du och jag kännervarandra för att vår mamma och pappa hade oskyddat sex


nu blir de lunch men hassebarn2 och tini wini=)

underfeetlikeours.blogg.se
fruuktsallad.blogg.se
där kan ni ju läsa om mitt liv ur ett annat perspektiv

tjing

Kommentarer
Postat av: TINI

jag svimmaaaaaaaar. O nej, jag har inte ätit mig själv... :/ ehhh. men jag älskar dajje.

btw så kände jag mig också väldigt synlig mot de andra i fredags.

2010-02-22 @ 17:19:43
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0