saknad av kontakt med världen :(

Jag har inget internet därav dåliga uppdateringar av mitt underbara liv :(
kan ju säga att de inte e händelselöst!

jag har ju hunnit flytta,
övertrasserat mitt konto ett antal gånger,
köat i 6.5 timmar för att få jobba gratis på lundakarnevalen,
rullat i snön,
skruvat ihop ett skåt spegelvänt så vi fick skriva isär de och börja om (nu ska jag bara vaga använda spisen),
lagat mat på gasspis utan att bärnna upp huset,
Flyttat dörrar i lägenheten så de inte passar
ätit förmånga gånger på Mc Donalds även om de inte skulle göras mer efter nyår
Lekt frissör och folieslingat (gick mycket bra)
fåt qinas täcke att lukta mig (vet inte om de e bra men de tyckte hon i alla fall)
plikttroget varit på kårstämma
köpt ny tv (eller den va hemma när jag kom hem från jobb en dag, tack pappa!)
skrivit på ngn lista på stan för iranska ungdomars frihet (skrev dock ej min mail adress med min systers motivation att vi inte vill ha några falaflar skickade)
stelopererat damsugaren på jobb
solat i solarie för första gången

Ja de händer alltid massor och de lär hända mer

funderar på om man inte skulle jobba lite utomlands ett tag för att varava ner stressen, lägga diverse problem på hyllan för ett litet tag men de känns ju lite korkat när jag precis fått min lägenhet =)

Min psykologi lektion igår handlade bara om sex, eller ja allt runt sex med ångest och problem och sånt inte bara sjukdomar som hiv, klamydia och sådant skojigt
lärde mig massa roliga ord, men dom kan jag berätta om en annan dag för jag har inte riktigt de bästa stavnings betygen och vill inte luras ;)

men nu ska jag gå tillbaka till mitt liv utan internet så ni får ha de sjukt bra!

XOXO

Kommentarer
Postat av: hasse2

för det första:

- JAG var på media markt exakt lika länge som pappa!JAG bar lådan exakt lika mycket som pappa! JAG lyfte upp tvn ur lådan exakt lika mycket som pappa! VARFÖR nämns inte mitt namn?? ;o haha!



för det andra:

- jag tycker du ska åka utomlands om du kan och vill! jag kan hålla din lägenhet i säkert förvar! :D



för det tredje:

godnatt!

2010-02-12 @ 00:21:52
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0