Ruuumpaa

Idag går de sådär för mig...
Bussarna går ju inte som dom ska och Annelie som HATAR att komma sent tänte när bussen var en halvtimme sen och hons skulle kommit 40 min sent till sin lektionatt hon stannar hemma och läser eftersom hon ändå missar eftermiddagslektionen pga jobb...
Kan ju säga att de går sådär med läsningen, finns roligare saker att hitta på hemma...

Min nya telefon e helt knasig men väldigt FIN =)

Och jag har ett stort blåmärke på rumpan som jag inte har en aning om hur de kommit dit

Ha en fortsatt bra dag folket, jag ska åka och köpa Carolina Gynnings bok och sen ska jag jobba... 


pusshaj

(jag vill att de ska bli lördag så jag flyttar helt in i min väldigt fina lägenhet!!) 

Kommentarer
Postat av: Tini

måste få låna den boken sen. har du läst potensgivarna btw? hahaha. i guess not. love u anyways. saknar daj, snart snart snart freeeda ^^, fast snartare torsdag :D:DD:D

2010-02-03 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0