räddaren i nöden

De e i alla fall tur att jag har galet mycket mat hemma, jag menar verkligen att jag har sjukt mycket mat, tror jag hade halva lidl med mig hem :P
Men nu behöver jag inte köpa mat på typ ett halv år så de känns väldigt bra ^^

Dagens dilema:
Inga pengar på kontot
För att flytta pengar behövs internet
I brevet som fanns på posten låg min kontakt med världen dock kostade de typ 600 att hämta ut packetet
SUCK!!!
Vad gör man då?

Svaret e att man ringer pappa! Som svaret e till alla problem i den här världen verkar de som haha

I söndags när jag gick till jobbet typ 06.00 låg qina kvar i min säng och sov, jag låste alla låsen på dörren för de fanns ju en extra nyckel hon kunde använda HAHAHA
Fungerade den nyckeln?
NEJ!!!
hahaha asgarv!!!!
Hon ringer helt förtvivlad för att hon inte kommer ut (detta va tid elva tiden) och jag slutar inte förrän 17.00 så hon hade fåt vänta länge på mig.
Men även denna gången kommer min kära far till vår räddning så han som tur är har en extra nyckel om de skulle vara så att jag ngn gång skulle låsa ute mig själv :p
HAHAHA sjukt roligt!!!

imon blir de jobb och sen ska jag äntligen få göra ngt åt mitt slitna hår på torsdag :)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0